آموزش

پنج تا از بهتریرن بابکت ها برای برف روبی

آیا باید برای فصل برف روبی آماده اید؟فصل  برف در حال آمدن است، پس با استفاده از تجهیزات برف روب مناسب Bobcat، آب و هوای زمستانی را با قدرت کنترل کنید و مناطق پر تردد مانند معابر، پارکینگ ها و پیاده روها را پاک نگه دارید. چه قصد اجاره یا خرید داشته باشید، انتخاب دستگاه مناسب برای شرایط آب و هوایی و می تواند در زمان و هزینه با ارزش خود صرفه جویی کنید.

بسیاری از ماشین ها و وسایل نقلیه می توانند وظایف برف و یخ زدایی را انجام دهند، اما تعداد کمی از آنها قدرت، تطبیق پذیری و چابکی تجهیزات کوچک (Compact) را ارائه می دهند. لودرهای اسکید استیر، وسایل نقلیه کاربردی (UTV) و ماشین‌های کاربردی Toolcat مجهز به اتصالات برفی می‌توانند هم در مناطق باز و هم در فضاهای محدود کار کنند. در اینجا لیستی از پنج ماشین برف برتر آمده است:

ماشین های برف روب برتر

     لودرهای skid-steer – طراحی شده برای چرخش در طول خود(چرخش درجا).

 لودرهای skid-steer دارای قابلیت مانور، چابکی و منعطف هستند که آنها را برای از بین بردن برف در مناطق باز یا فضاهای تنگ بسیار محبوب کرده است. بر خلاف وانت با تیغه برفی، لودر بابکت می تواند برف را برای حمل و نقل بلند کرده و بارگیری کند. یک کابین محصور با سیستم بخاری، کنترل‌های جوی استیک قابل انتخاب و صندلی تعلیق چند گزینه هستند که به آسان‌تر کردن کار شما کمک می‌کنند. گیربکس‌های دو سرعته اختیاری نیز با کاهش زمان حرکت و افزایش عملکرد، کارایی را افزایش می‌دهند.

     لودر فرمانی چهار چرخ

 لودر فرمانی چهار چرخ مانند داشتن دو ماشین در یک است. شما می توانید با زدن سوئیچ به سرعت از حالت فرمان چهار چرخ به حالت هدایت لغزشی(اسکید استیر) تغییر دهید. محورهای هدایت پذیر لودر فرمان دار راحتی را هنگام سواری یا چرخاندن روی سطوح سخت افزایش می دهد و هنگام بارش برف، سر خوردن را به حداقل می رساند. حالت فرمان چهار چرخ آثار لاستیکی باقی مانده از لاستیک ها را هنگام حرکت روی بتن کاهش می دهد. وقتی صحبت از هل دادن برف می شود، سرعت شما عملکرد تیغه را بهبود می بخشد. با استفاده از گیربکس دو سرعته، می توانید تنظیم سرعت بالا را برای ایجاد حرکت انتخاب کنید – در نتیجه برف با تیغه می چرخد نه اینکه تیغه فقط آن را فشار دهد.

     مینی لودر زنجیری

– مینی لودرهای زنجیری کارکرد آسانی و قیمت مقرون به صرفه ای دارند. دستگاه زنجیری به راحتی می‌تواند به فضاهای تنگ – مانند پیاده‌روها  که برای تجهیزات بزرگ‌تر بسیار کوچک هستند دسترسی پیدا کند و آن‌ها را پاک کند. کنترل ها ساده هستند و برای کار کردن به تلاش کمی نیاز دارند. کنترل سرعت، جهت، بلند کردن و شیب در نوک انگشتان شما قرار دارد.

     وسایل نقلیه کاربردی UTV

– UTV های چهار چرخ متحرک راه حل های ساده ای را برای از بین بردن سریع برف سبک تا متوسط در پیاده روها و مسیرها ارائه می دهند. آنها همچنین دارای قدرت و کشش مورد نیاز برای کارهای برف روبی بزرگتر هستند. هنگام کار در کابین بسته گرم بمانید.

     ماشین‌های کار ابزاری Toolcat

 – این ماشین‌ها کاربردی‌ترین ویژگی‌های UTV را دارند ، وانت، تراکتور جمع‌وجور و لودر لغزشی (اسکید استیر) را در یک دستگاه ترکیب می‌کند. سیستم چهار چرخ محرک نیروی کشش و فشار مورد نیاز برای برف روبی سریع و کارآمد را فراهم می کند. تولکت ها دارای فرمان هر چهار چرخ و شعاع چرخش تنگ تر از اکثر وانت ها هستند. این دستگاه می تواند با سرعت 18 مایل در ساعت حرکت کند، که با فعال کردن برف روب، قابلیت برف برداری را بهبود می بخشد. کابین محصور – با گرمای اختیاری – دارای صندلی تعلیق، کنترل های آسان برای استفاده، کروز کنترل و فرمان قابل تنظیم است.

هنگامی که طبیعت شرایط زمستانی را فراهم می کند، ماشین های جمع و جور Bobcat و اتصالات برف روب راه حل های برف روبی سریع و کارآمد را ارائه می دهند. امروز با یک متخصص فروش مرکزی Bobcat تماس بگیرید تا نکات و اطلاعاتی را برای انتخاب تجهیزات برف روب مناسب در اختیار شا بگذارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *